Thursday, September 22, 2016

Hoe Om 'N Kommoditeitshandelaar Word En Begin Om Geld Te Soon!

Hoe om 'n kommoditeitshandelaar Word en begin om geld te Soon! Welkom by ons Kennis is Mag Handelaars Resource Guide, die verskaffing van vrye handel inligting te kry wat jy op die pad na sukses vandag die gebruik van die kommoditeit handelaars handel kennis van kommoditeit verhandel, handel metodes en termynkontrakte kommoditeit stelsels! Ek sal sê dit weer. Kommoditeite is gelyktydig beide die veiligste belegging en die gevaarlikste handel voertuig in die wêreld! Kom ons keer praat belegging meer Waar anders kan jy die eienaar van 'n hoogs aged en onmiddellik likiede belegging vir niks nie? Een wat is heeltemal veilig, want dit nooit kan gaan bankrot & quot; de gelys & quot; of waardeloos geword. (Jy kan goedkoop genoeg te koop om 'n onbesliste uitslag af te hanteer en miskien 'n bietjie meer te koop, kan jy nie? Na alles, 'n teken af ​​is die bedrag van jou werklike beleggingsdatum.) Jy sê Ek het Marge vergeet? Nie so nie. Dit is in jou T-Bill verdien wat jou & quot; sweep & quot; rekening verdien vir jou aandelemark handelaars. Behalwe vir een ding. Dit geld nie meer in daardie sweep rekening nadat jy jou aandele te koop. Soos ek, toe ek besluit het om kommoditeit verhandel doen 17-jaar gelede, op pad na die biblioteek ek gestop en het die enigste kommoditeit boek my plaaslike boekwinkel gehad. Pretty basiese dinge, maar die eerste les was om te koop 'n histories goedkoop (ook met betrekking tot my rekening grootte) koring kontrak opstel $ 540 en die toevoeging van geld slegs indien my kommoditeitsmakelaar genoem. Die reël was om wins te neem wanneer dit my maksimum uitleg (insluitend marge) geëwenaar. Dit sou gelyk of oorskry 'n terugkeer 100% op my geld (oorskry as my makelaar geroep het) selfs al is dit het twee jaar roll overs! Die les was regtig, so lank as wat jy 'n koper, sal ware kommoditeite altyd uiteindelik terug te keer na 'n winsgewende termynmark prys. Nou vertel my dat 99% van ons nie uit kan vind nie. Moenie 99% van ons dink net ons is in dit vir die geld? Is dit nie die geld wat die verskoning om onsself uit te daag om & quot; te klop die kans & quot ;? Miskien menslike ego, nie 'n bietjie gierigheid en wat die Katolieke Kerk die sonde van vermoede genoem toe ek 'n kind was? (Nie verrassend die skrywer van bogenoemde boek ingesluit 2 meganiese kommoditeit handel stelsels wat hy hom geld bewys gemaak Dan sê hy, & quot;... 'N Vreemde ding gebeur ek het belangstelling verloor in die handel metodes Ek het hulle bewys en dit was dit). Wat 'n skok! Ons het die vyand ontmoet en dit is vir ons & quot!; Vir dié van julle wat aktief handel (of begeerte om te leer hoe om handel te dryf) die finansiële en futures markte, daar is 'n baie ander dinge buite die markte wat jy moet volg. Maar, ek dink my groter boodskap is vir dié van julle wat sondaars & rsquo; t in die futures markte, of jy dit bedryf of nie, die futures markte het 'n beduidende impak op wat gebeur in die ander finansiële markte, insluitende buitelandse valuta, geldeenhede, opsies en voorrade. Dit & rsquo; s waarom jy moet geniet elke stukkie goeie handelstoestande kennis soos 'n spons in 'n soeke na die groter prentjie duidelik sien. Klik-hier vir 'n gratis ezine diens aan handel kennis. Aan die begin leer in die gerief van jou huis, op jou skedule, teen geen koste vandag. klik hier NOU om voordeel te trek uit hierdie handelaars ezine aanbod! Tydsberekening Met Fibonacci Wil jy 'n basiese manier om toekomstige tops en bottoms voorspel? Probeer Fibonacci verhoudings. Die gewildste verhoudings te gebruik is 0,618 en 1,618. Verskeie sagteware pakkette het hierdie verhoudings as deel van hul hulpmiddel stel, en vir 'n goeie rede. Vir ongeag die onderliggende oorsaak, of dit natuurlike wette van die mark of 'n self-vervulde profesie as 'n paar kan aflei, die gebruik van hierdie verhoudings kan jou help om te vind mark draai. Wat jy doen met daardie beurte is aan jou. Eenvoudig te spoor twee konkurrente tops of bottoms. Maak seker dat hulle geen blote Blips op die skerm, maar veranderinge duidelik tendens. Tel die aantal prys bars op jou kommoditeitsprysrisiko kaarte meet van een bo-of onderkant van die ander bo-of onderkant. Goed, jy het die afstand in tyd van twee uiterstes, nou kom ons voorspel uit na die toekoms. Kom ons neem aan jy gaan die laaste twee tops gebruik. Sê die afstand tussen hulle is 20-dae. Neem hierdie afstand (20), en vermenigvuldig dit met beide 0,618 en 1,618, en voeg by die gevolg tweede van die twee uiterstes. Afronding vir hierdie artikel. 618 van 20 is ongeveer 12. Daarom, tel 12-dae vanaf die tweede bo-of onderkant van die twee uiterstes wat jy gebruik om by jou geskatte draai datum. Hoe waardevol is hierdie kommoditeit verhandel inligting? Jare gelede, ek besig was om geslaan redelik goed deur die mark aksie. Die Stogastiese, bewegende gemiddeldes, ens is nie help. Toe kom ek op Fibonacci verhoudings en hul aansoeke, en van daar af het 'n wonderlike lang streep van oorwinnings in Vark Bellies deur voorspel presies wanneer die mark sal draai. Al my skuld is vinnig uitgewis en gou was ek in die swart deur verskeie duisende. Dit was die begin van my kommoditeit verhandel loopbaan. Vandag, kan ek nie gebruik Fibonacci tyd dae as hulle te ver van mekaar af, en verdere studie en eksperimentering het my gebring na die mark meetkunde, wat hoewel Fibonacci geen twyfel in daar iewers, dit maak net 'n klein deel van die hele vergelyking . Dit is hoe Fdates vroeë 1997 gebore Maar die feit bly staan ​​jy nog steeds gebruik jou hand sakrekenaar om 'n geruime tyd dae kry, en jy kan leer om die inligting behoorlik te gebruik vir wins. Sodra jy los 'n tyd lank dag, net wag om te sien of jy 'n geleentheid om dit te gebruik sal hê. So trek uit jou sakrekenaar en probeer om 'n paar kaarte met behulp van hierdie verhoudings. Binnekort sal jy dit maklik om te doen kry. Wat ek bedoel met hierdie is dat, selfs al het jy 'n tyd dag, is daar ander faktore wat jy in gedagte moet hou. Een daarvan is die handel met die tendens, nie daarteen en waar om te prys-inkom. Dit is handel lesse vir 'n ander dag. deur Rick Ratchford Aanbeveel Trader Hulpbronne


No comments:

Post a Comment