Saturday, October 1, 2016

Doel Van Opleiding Strategie

Aanpassing van Six Sigma met doelwitte en strategieë Henry Killackey 0 In 'n goed bestuurde onderneming wat Six Sigma geïmplementeer het, is die doelwitte en strategieë organisasies en deurlopende verbetering almal nou in lyn. Organisatoriese doelwitte te verbeter die doeltreffendheid en belangrikheid van Six Sigma inisiatiewe. En Six Sigma spesialiste kan 'n integrale rol speel in die versekering van die uitvoering van die strategie. In baie organisasies egter lyk asof daar 'n groot verwarring tussen strategie en doelwitte wees. Senior-vlak strategie vergaderings, so skaars soos hulle in organisasies, word dikwels ontwrig deur die onderwerp van doelwitte en, as gevolg daarvan, is 'n begrip van korporatiewe strategie nooit gerealiseer nie. Die uitvoering van die strategie is wat nodig is vir 'n organisasie om na die plek waar dit verlang word nie. Sonder 'n begrip van strategie, uitvoering afgesluit wees. Strategie Versus Doelwitte So, wat is die verskil tussen strategie en doelwitte? Doelwitte is die doelwitte wat die organisasie streef daarna om te bereik. Hulle word in prestasie statistieke, strategiese planne, missie verklarings en oral en altyd waar werknemers moet herinner aan die belangrikheid van hulle werk. Die strategie is die aksieplan wat gaan die organisasie in staat te stel om sy doelwitte te bereik. As 'n voorbeeld van die verhouding tussen doelwitte en strategieë, hier is 'n objektiewe en sy metgesel strategie: Doel voor oë: Verhoging van die aantal e-nuusbrief intekenare wat inteken aanlyn per week met 15 persent. Strategie: om aan te meld vir die e-nuusbrief aanlyn 'n een-stap proses, in plaas van 'n proses wat vereis dat 'n inskrywing stap volg op 'n bevestiging stap later wanneer die e-nuusbrief arriveer. (En die sukses van die strategie sal gemeet word aan die vergelyking van die gemiddelde aantal nuwe intekenare elke week vir die drie maande voor die proses verandering aan die aantal nuwe intekenare elke week vir die drie maande na die verandering.) Te dikwels strategieë is nie uitgevoer word omdat hulle nie verstaan ​​nie. Volgens die Balanced Scorecard Collaborative, 'n opvoedkundige, opleiding, navorsing en ontwikkeling firma, nege uit tien maatskappye versuim om strategieë te implementeer en 85 persent van uitvoerende spanne spandeer minder as 'n uur per maand bespreek strategie. Met hierdie gebrek aan agting vir strategie, is dit geen wonder waarom organisasies nie hul doelwitte te bereik. Maar wanneer 'n organisasie in staat is om sy strategie duidelik vas te stel, die hele proses van die implementering begin met die kommunikasie van strategie deur senior leierskap. Senior bestuur moet die strategie te kommunikeer om die organisasie, regverdig die strategie en vestig buy-in vir die strategie. Kommunikasie is 'n proses wat begin met die top van die organisasie en gaan na die bodem. Maar die werklike proses van uitvoering van die strategie begin met die onderkant van die organisasie. Werknemers binne die organisatoriese silo's uit te voer die aktiwiteite wat die strategie uitmaak. Dit is deur die daaglikse aktiwiteite van werknemers wat 'n organisasie sy doelwitte kan bereik. So, net soos bestuurders 'n deurslaggewende rol in die formulering en kommunikasie strategie speel, werknemers is noodsaaklik in die uitvoering van strategie. Die strategiese rol van Six Sigma Organisatoriese doelwitte kan die doeltreffendheid en belangrikheid van Six Sigma inisiatiewe te bevorder. Terwyl strategie uitgevoer word om doelwitte te bereik, kan Six Sigma spesialiste 'n integrale rol speel in die versekering van die uitvoering van die strategie. Doelwitte kan die hoogste prioriteit te gee aan spesifieke Six Sigma projekte. Byvoorbeeld, as 'n organisasie wil kliëntetevredenheid te verbeter deur 25 persent, Six Sigma projekte wat verband hou met die stem van die kliënt kan voorrang geniet en 'n belangrike deel van die organisatoriese strategie van die bereiking van die kliënt met betrekking doel. Om 'n deel van die strategie uitvoering in hierdie geval word, kan Six Sigma professionele ontwikkeling opnames kliënt, toets vraelyste, data kliënt in te samel, te ontleed en te vestig fokusgroepe 'n paar aktiwiteite te noem. Ook, kan 'n paar ou projekte gegee word nuwe lewe deur korporatiewe doelwitte. Idees vir projekte wat nog nooit deur 'n kampioen kan hervestig en moontlik ondersteuning te kry deur middel van die toepaslikheid van nuwe doelwitte. Deur die verhuring van organisatoriese doelwitte in lyn met Six Sigma projekte, kan Six Sigma professionele dien as leiers in wat werknemers hoe om strategie uit te voer. Ook, om die proses van Six Sigma projek seleksie vir Kampioene en Meester Swart Gordels verbeter, kan Six Sigma professionele die deur organisatoriese doelwitte met Paretos Beginsel, of die 80-20 reël behoeftes aan te pas. Deur die integrasie van faktore soos spaargeld, waarskynlikheid van sukses, koste en tyd van voltooiing, kan Six Sigma professionele die noodsaaklike 20 persent van die projekte wat 80 persent van die resultate wat nodig is vir die bereiking van doelwitte is kan genereer vind. Terwyl doelwitte Six Sigma professionele om die regte tipe van projekte kan lei, kan logika-gebaseerde perseel soos Paretos Beginsel help met die identifisering van die spesifieke projekte wat noodsaaklik is vir sukses is. Terwyl Six Sigma professionele tradisioneel bekend vir demonstrasie kostebesparings, hulle moet ook beskou word as diegene wat strategie uit te voer. Met die bou van die proses van die projek seleksie om die mees onmiddellike organisatoriese doelwitte, kan Six Sigma professionele die belangrikheid van hul eie werk te verbeter en te optimaliseer hul bydrae tot die organisasies sukses. As jy hou van hierdie artikel, kan jy ook liefde


No comments:

Post a Comment