Saturday, October 1, 2016

Hdfc Kliente

HDFC Kliente HDFC huislening kliëntediens sit in baie pogings met die oog op maksimum en tot die bevrediging van sy kliënte te verseker. Sy miskien die eerste bron van kommer vir die Departement kliëntediens om seker te maak die kliënte gelukkig en tevrede met sy top-notch bankprodukte en - dienste gehou. Dit is die verantwoordelikheid van die kliënt sorg personeel van die bank om te verseker dat die kliënte op soek na inligting oor die bank produkte en dienste wat aangebied word deur die bank is goed ingelig en word voorsien van alle moontlike hulp. Die kliëntediens hulptoonbank van die HDFC Bank vermaak en luister na al die navrae van beide die bestaande en potensiële kliënte van die bank en kry 'n lewensvatbare oplossing vir die probleme van hulle. HDFC Bank word gewy aan te help sy kliënte te voldoen al hul bankbehoeftes en vereistes op gevarieerde deur die bank bankdienste. HDFC handhaaf 'n spesiale hulplyn vir sy huislening kliënte met die oog op hulle te voorsien met alle relevante inligting oor HDFC huislenings. Jy kan 'n beroep op die gegewe telefoonnommer: +91 (22) 66636000 HDFC Bank Customer Service HDFC kliëntediens bestuurders hou hulself op die hoogte van die huislening skemas, huislening rentekoerse. in aanmerking te kom faktore en ander besonderhede met betrekking tot die huislening produkte wat aangebied word deur HDFC, ten einde by te werk en doeltreffend te lig die kliënte. HDFC het 'n groot netwerk van takke regdeur Indië en dui sy internasionale teenwoordigheid in verskillende lande van die wêreld. Die kliënte kan die aanlyn-tak locator beskikbaar op die webwerf van die bank se gebruik en loop af na enige van die naaste HDFC tak en Esquire oor enige bank of finansiële aktiwiteite van die bank. Die bank is bekend vir die verskaffing van vinnige reaksie op sy kliënte. HDFC is 5 dae per week (Maandag tot Vrydag) en die openbare hantering tye van die bank waartydens die kliënte by hul ure kan voldoen aan die bank amptenare 9:30-17:15 oop. HDFC bied verskillende kanale om sy kliënte in kontak met die bank ten opsigte van dienste die bank se te kry, gee hulle terugvoer, plaas hul navrae, hul klagtes ens registreer deur middel van hierdie hieronder genoem kanale: HDFC Kliente Nommer


No comments:

Post a Comment