Sunday, October 9, 2016

Hounds Te Lê

Hounds te lê Dit is my geneem 'n bietjie langer as wat verwag is om die skryf klaarmaak vir Wenke Phil se hoofsaaklik te wyte aan die internet konneksie en die crappy skerm grootte van die netbook Ek gebruik, wat nie bevorderlik is vir die wysiging van 'n groot sigblaaie. In elk geval, Phils Wenke het geen herdoop as "Hounds te lê" en die diens is nou leef vir ledegeld. Nou al die resultate op die proef is opgeneem in die SP soos per die amptelike Greyhound Racing Raad van die Verenigde Koninkryk. Dit is obivously ietwat laer as die pryse wat jy oor die algemeen kry op Betfair, maar soos belowe die tabel hieronder toon die resultate met 'n paar buig in ag geneem word. Die kolomme wys hoeveel wins of verlies wat jy sou gemaak het as jy onder die enigste verbintenis het vasgeval sê 4.00 of 5.00, ens ens Die eerste ry toon die Bookies SP, ry 2 toon die kans met 20% bygevoeg bo (Betfair is gewoonlik sowat 20% beter as Bookies). Ry 3 toon die Bookies stryd met 40% op die top wat waarskynlik 'n bietjie uiterste. Wat jy sal al let is dat as jy volgende Phil se raad van gehou net onder 4,00 dan is waarskynlik met 'n up and downride, maar as jy bereid is om die maksimum lê kans te verhoog is, is daar uitstekende winste wat gemaak moet word. So my raad vir hierdie stelsel vorentoe sal wees om die honde onder 7.00 of 8.00 lê as die tabel hierbo toon dat 'n uitstekende wins sou bereik het. Ek is baie gelukkig om jou te laat Phil 'n beslissing te maak op wanneer hy terug van sy vakansie. Die volle sigblad is beskikbaar om hier te sien en jy sal 'n blad genaamd Steve sien en dit is deur 'n BTE intekenaar (genoem Steve snaaks genoeg) wat eintlik geplaas verbintenis met behulp van 'n robot op die meerderheid van die wedrenne op 60 sekondes voor die wedloop, sodat die werklike kans is aangeteken. Die enigste nadeel is dat Steve nie wed op elke wedren, sodat sy ontleding nie ooreen met die volledige stelsel verhoor egter gebaseer op die werklike kans op die rasse Steve wed op tydens die verhoor, sy resultate was soos volg Daar kan 'n lae likiditeit wees as jy kyk na 'n windhond ras 'n paar uur voor die wedloop, maar in die voorafgaande 5 of 10 minute, + £ 10,000 is gereeld geruil, so daar is genoeg aksie vir almal om betrokke te raak in. Dit gesê, sal hierdie bekendstelling beperk sodat ons kan sien hoe die Greyhound markte aan te pas by ons verbintenis. As ons dink daar is ruimte vir ekstra inskrywing hierdie sal aangebied word op 'n later datum. Daar is slegs 45 plekke beskikbaar vir hierdie bekendstelling Ek is baie bly dat ons hierdie wonderlike stelsel gevind tydens die proewe, so ek hoop jy die geleentheid erken en neem die volle voordeel Die optel sal amptelik begin op Saterdag 23 Julie en om te vergoed vir die verlore week, die koste vir die eerste maand is net £ 17 en sal dan £ 37 vir elke maand daarna. Dit is 'n uitstekende waarde vir 'n stelsel wat ongelooflik goed presteer oor die proeftydperk. Inskrywing is deur Paypal net en jy kan jou inskrywing op enige punt te kanselleer deur aan te meld by jou Paypal rekening As jy op soek is na 'n beter waarde inskrywing dan is daar 5 kolle beskikbaar vir 'n eenmalige betaling van £ 297, wat werk uit op £ 24 per maand. Finale Woord Van Phil Ek werk nog voltyds op die oomblik en ek is 'n deeltydse wedder. Ek is weddery op honde, perde, sokker en meer onlangs tennis al van my lewe. Ek is 'n ywerige sportentoesias en het geweet wat kyk na die Amerikaanse Ope Tennis wedstryde tot 03:00! Ek het altyd gedink dit maklik om af te haal 5 of 6 wenners en grond wat goue akkumulator weddenskap sou wees, seun was ek verkeerd! My windhond verbintenis was meer verloorders verskaf as wenners en met die bekendstelling van die verbintenis ruil ek het meer belang in gehou honde om te verloor. Die skoonheid van hierdie stelsel is dat jy die uitleg verbintenis aan die prys wat jy wil pas in die oggend kan agterlaat en hopelik kom terug na 'n verbeterde Betfair balans later in die dag, is daar geen in die spel handel vereis.


No comments:

Post a Comment